Húsvét vasárnapján Magyarországon és a keresztény világ többi részén Jézus Krisztus újjászületését ünnepeljük, annak kereszt általi halála után.

A vallásos ünnepre az első telihold vagy a tavaszi napéjegyenlőség után kerül sor. Annak ellenére, hogy napjainkban a Húsvét egybeforr a keresztény mitológiával és rajongóbázissal Európában, tradicionális gyökerei visszanyúlnak a Krisztus előtti időkből származó pogány szokásokig.

                                     

Felvetődik a kérdés: kereskedelmi szempontból is fontos a Húsvét? A Húsvét egy újabb remek üzleti lehetőség, (csakúgy mint a Karácsony, vagy Bálint nap) amit nem hagyhatsz ki, azaz meg kell ragadnod. Minden jó vállalkozás a régi és új innovációs kettőségére és kapcsolatára építi az alapjait. Egy modern marketing részleg nem hagyhatja figyelmen kívűl a már köztudatba és az általános kultúrába beépült szokásokat, hagyományokat, egy szeletke valóságot, amire később fókuszálhatnak és egy piacképes stratégiát építhetnek. Ezen okból kifolyólag buta nyuszi dolog lenne kihagyni a Húsvét ünnepét a számításból, amikor üzletstratégiát fejlesztünk.

Hívd fel te is látogatóid és ügyfeleid figyelmét húsvéti akcióidra és újdonságaidra! A kultúrális örökség és jövőbeli üzleti kilátások szimbiózisának jegyében vessünk egy pillantást a legnépszerűbb, Európa-szerte elterjedt, húsvéti szokásra, ami a mai napig velünk maradt a 21. században is, névszerint a tojásvadászatra, amire néha a locsolkodás keretein belül kerítenek sort. A keresztények úgy ünnepelnek, hogy tojást díszítenek, adományoznak, ajándékoznak egymásnak természetesen miután a tojásvadászaton megtalálták azokat. A tojásokat általában megfőzik, és kevesen tudják, de nem csak tyúktojás felel meg a feladatnak, sőt készülhet más anyagból is, mint például csokoládé.

Minden esetben, a mitológia szerint, a tojásokat a húsvéti nyuszi hozza. A gyerekek számára kitalált estimese szerint egy csodálatos és népszerű tapsifüles meglátogatja otthonukat, és valamilyen rejtélyes okból kifolyólag tojásokat rejt el a kertben, vagy házon belül. A legleleményesebb üzletek komoly tojásvadászatot szerveznek. Az a kedves ügyfél, aki a legtöbb virtuális tojást gyűjti össze valamilyen kedvezményben vagy díjban részesül. Ezzel azt a célt akarják elérni, hogy vásárlóikat interaktív játékba invitálják, amivel saját brandjüket is megerősítik a köztudatban.

És most induljon el a mi tojásvadászatunk! Itt az alkalom számodra is, hogy erősítsd termékeid és szolgáltatásaid piaci jelenlétét és optimalizáld eladásaidat! Válaszd ki húsvéti ikonjainkat, hátterünket, designjainkat és mintáinkat! Jelentkezz be a clx.hu-s fiókodba, majd folytasd honlapod szerkesztését. Húzz be egy Kép widgetet, majd a kattints a Feltöltött képek tallózása mezőre. Ezután próbálkozz szabadon annyi húsvéti kombinációval, amennyit csak jónak találsz! Csomagold be termékeidet és szolgáltatásaidat húsvéti csomagolópapírba, hívd meg látogatóidat egy kellemes és izgalmas ünnepi tojásvadászatra. Természetesen a húsvéti nyusziról se feledkezzünk meg: rejtsd el a sorok közé.

Jó szórakozást kívánunk az új funkciók teszteléséhez! Minden bizonnyal az ügyfeleid is értékelni fogják eme gesztusodat!

Design